مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: از بازی کردن در کنار هم تیمی هایم لذت می برم و مطمئنم بازی خوبی مقابل عراق خواهیم داشت.

سردار آزمون: امیدوارم امروز هم گل بزنم

به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون با حضور در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله گروهی انتخابی نهایی جام جهانی قطر گفت: همیشه بازی‌های ما مقابل عراق سخت بوده و هیچ وقت بازی آسانی نداشتیم. احترام زیادی برای بازیکنان حریف قائل هستم. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند اما به شخصه اعتماد زیادی به بازیکنان خودمان دارم و می‌دانم کیفیت آنها چیست. من از بازی کردن کنار آنها لذت کافی را می‌برم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم بازی خوبی مقابل عراق خواهیم داشت. تمام تمرکز تیم ملی ایران روی سه امتیاز این دیدار است.

وی که به دلیل محرومیت نتوانست تیم ملی ایران را در جریان برد یک بر صفر مقابل سوریه همراهی کند خاطرنشان کرد: قطعاً از شرایط راضی و آماده این بازی هستم. اگر در ترکیب باشم صد در صد به تیم ملی کمک می‌کنم به خصوص وقتی که بازی‌ها مهم و سخت و حساس باشد همه تمرکزمان را روی بازی می‌گذارم. در بازی اول محروم بودم و خیلی دوست داشتم بازی کنم. خوشحالم سه امتیاز را گرفتیم.

آزمون درباره شرایط ملی پوشان تصریح کرد: وقتی لیگ تعطیل می‌شود شاید بازیکنان داخلی خیلی آماده نباشند ولی الان تمام تیم ملی آماده است. ضمن اینکه با حضور دراگان اسکوچیچ در کنار زمین شرایط خیلی فرق می‌کن. و ما بهتر خواهیم بود. مطمئناً می‌توانیم با هر تیمی فوتبال خوبی بازی کنیم.

سردار درباره مصاف‌های متوالی با عراق گفت: بازیکنان با تجربه و با کیفیت زیادی داریم. به همین خاطر در ابتدا هم گفتم که از بازی کنار آنها لذت می برم و برای بازی فردا صد درصد آماده هستیم.

مهاجم تیم ملی در خصوص عدم حضور تماشاگران گفت: قطعاً این موضوع تأثیر گذار است. بازیکن صد درصد از بازی لذت نمی‌برد. امیدوارم هواداران زودتر بتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند. حق مردم کشورها است که از تیم ملی کشورشان حمایت کنند. امیدوارم کرونا زودتر تمام شود تا شاهد حضور تماشاگران باشیم.

وی درباره اینکه آیا فردا می‌تواند چهارمین گل ملی خود را به عراق بزند گفت: من ۳ گل به عراق زده ام و فردا هم امیدوارم این کار را به خوبی انجام بدهم و گل بزنم تا در نهایت تیم ملی ایران به برتری برسد. به هر حال مهاجم هستم و وظیفه ام گلزنی است تا زحمات مربی و تیم را به گل تبدیل کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.