مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده مقرر شده است تا شرط واکسینه بودن مسافران و زائران برای اقامت در واحدهای اقامتی به عنوان یکی از الزامات پذیرش مورد عمل قرار گیرد.

آغاز واکسیناسیون کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی/واکسینه بودن شرط اقامت مسافران و زائران در واحدهای اقامتی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی،  سیدجواد موسوی  در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری استان که در هتل همای شماره یک مشهد برگزار شد، گفت: «همه تاسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، خانه‌مسافرها، اقامتگاه‌های‌بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی بین‌راهی، دفاتر و شرکت‌های خدمات‌مسافرتی،‌ گردشگری سلامت و راهنمایان گردشگری، موسسات و شرکتهای گردشگری است.»
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد:  براساس توافق انجام شده بین استانداری خراسان رضوی ، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و کانون هماهنگی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان این طرح اجرایی شده است.

او تصریح کرد : طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده با همکاری کانون هماهنگی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان دو هتل پنج ستاره در شهر مشهد مقدس برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.
موسوی  به واکسینه شدن حدود ۳۰۰ نفر در روز اول اجرای طرح اشاره کرد و گفت:  شاغلان بیش از ۲۳۰۰ واحد تاسیسات گردشگری استان که تاکنون واکسینه نشده‌اند بر اساس ضوابط وزارت بهداشت واکسینه خواهند شد.

او تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده مقرر شده است تا شرط واکسینه بودن مسافران و زائران برای اقامت در واحدهای اقامتی به عنوان یکی از الزامات پذیرش مورد عمل قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.