«قصه‌گویی برتر» بخش جدیدی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره بیست‌وسوم بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان از این رویداد حذف شد.

بخش «قصه‌گویی برتر» از بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون حذف شد

به گزارش قدس آنلاین، «قصه‌گویی برتر» بخش جدیدی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره بیست‌وسوم بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان از این رویداد حذف شد.

خسروی، مسئول کمیته قصه‌گویان برتر با بیان این مطلب گفت: در بیست‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، بخش قصه‌گویی برتر با ویژگی‌های متنوع قرار بود برای اولین بار در این دوره برگزار شود که در مرحله اول به دلیل کافی نبودن سوابق فرستاده شده از این دوره حذف شد.

وی با بیان این‌که در این بخش قرار بود تنها یک قصه‌گو برگزیده شود افزود: در این بخش افرادی می‌توانستند شرکت کنند که دارای سوابق تخصصی قصه‌گویی بوده و یا در دوره‌های مختلف جشنواره قصه‌گویی حائز رتبه اول تا سوم بخش کشوری یا بین‌الملل شده و یا آن‌که در جشنواره‌های معتبر خارجی رتبه اول تا سوم را کسب کرده باشند.

مسئول کمیته قصه‌گویی با اشاره به اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی به شرکت‌کنندگان در این بخش ادامه داد: با توجه به سوابقی که برای این بخش فرستاده شد و بررسی‌های انجام شده تعداد افرادی که از این شرایط برخوردار باشند از ۱۰ نفر کمتر بود به همین دلیل این بخش از جشنواره بیست‌وسوم حذف شد.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.