داوود فتحعلی‌بیگی کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از نگارش نمایشنامه‌ای درباره جنگ جمل به نام «پوستین وارونه» خبر داد.

مشغول نگارش نمایشنامه «پوستین وارونه» هستم/ احتمال شرکت در جشنواره تئاتر فجر

به گزارش قدس آنلاین، داوود فتحعلی‌بیگی کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش نمایشنامه‌ای با نام «پوستین وارونه» هستم. این نمایشنامه درباره جنگ جمل در قالب نمایشی مدرن نوشته شده است. به گفته وی، این نمایش ملهم از تعزیه و سایه بازی است.

وی درباره نمایشنامه «پوستین وارونه» توضیح داد: در این نمایشنامه که درحال حاضر آن را به نیمه رسانده‌ام تلاش می‌کنم چهره واقعی کسانی را که باعث جنگ جمل شدند نشان دهم؛ افرادی که در زمان خلیفه سوم اقداماتی انجام دادند که منجر به کشته شدن افراد زیادی شدند و در زمان خلافت حضرت علی (ع) جنگ جمل را راه انداختند.
این کارگردان درباره زمان روی صحنه رفتن این نمایش بیان کرد: اگر شرایط کرونایی اجازه دهد تلاش می‌کنم این کار را برای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آماده کنم.
فتحعلی‌بیگی در پایان درباره کارهای تصویری خود عنوان کرد:آخرین سریالی که در آن بازی کردم «خانواده دکتر ماهان» به تهیه کنندگی بهروز خوش‌رزم و کارگردانی راما قویدل و علی محمد قاسمی بود. این روزها بازی در چند فیلم و سریال به من پیشنهاد شده است اما به دلیل شرایط کرونایی حضور در آن‌ها را نپذیرفتم.
منبع: صبا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.