معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز گفت: با خنک شدن هوا شاهد افزایش جوجه ریزی خواهیم بود و با این اقدام امیدواریم به سمت تامین تمام نیاز استان و حذف مرغ دو نرخی باشیم.

قیمت مرغ با شروع پاییز متعادل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجید مرادخانی با اشاره به وضعیت تامین مرغ در البرز اظهار کرد: در شهریور ماه به طور میانگین روزانه ۱۴۵ تن مرغ تامین و در اختیار مبادی عرضه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مرغ مورد نیاز در البرز از استان‌های دیگر تامین می‌شود به همین دلیل طی ماه‌های گذشته شاهد کمبود عرضه در برخی روزها بودیم.

وی اضافه کرد: طی یک ماه گذشته سعی کرده‌ایم مرغ مصرفی خانوارهای البرزی را تامین کنیم و به میزان قابل توجهی نیز موفق بوده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اقدام صورت گرفته برای افزایش تولید مرغ توضیح داد: طی ماه‌های اخیر مقادیر زیادی تخم مرغ نطفه دار برای تولید جوجه یک روزه وارد کشور شده است.

وی اضافه کرد: این جوجه‌های یک روزه تحویل واحدهای مرغداری شده تا با پرورش آنها به سمت کاهش قیمت مرغ پیش برویم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز با بیان اینکه با شروع پاییز به سمت تعدیل قیمت مرغ پیش می‌رویم، گفت: با خنک شدن هوا شاهد افزایش جوجه ریزی خواهیم بود و با این اقدام امیدواریم به سمت تامین تمام نیاز استان و حذف مرغ دو نرخی باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.