توزیع کارت شرکت در بیست و ششمین آزمون المپیاد دانشجویی کشور سال ۱۴۰۰ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

توزیع کارت آزمون المپیاد دانشجویی کشور آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه ۱۹ شهریورماه در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ۱۰گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز برگزار می شود.

بر اساس اعلام فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون هزار و ۲۴۰ نفر شرکت می کنند.

بر این اساس، ‌ فرایند توزیع کارت شرکت در این آزمون از امروز (چهارشنبه ۱۷ شهریورماه) در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.

کارت ورود به جلسه برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکردند، نکنند، صادر نشده است و امکان شرکت در المپیاد ندارند.

این آزمون ساعت هشت صبح جمعه به صورت تشریحی آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ بعد از ظهر ادامه دارد.

سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامی است و به منظور پیشگیری از بیماری، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان و نمایندگان دانشگاه ها وجود ندارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.