فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به الحاق انواع تجهیزات رزمی و عملیاتی نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در تراز انقلاب اسلامی اقدامات راهبردی و مهمی را شکل داده است.

برای تبدیل شدن به قدرت دریایی در تراز انقلاب اقدامات مهمی انجام دادیم

به گزارش قدس آنلاین، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری که برای بازدید از منطقه نازعات به سواحل جنوبی کشور سفر کرده است با حضور در جمع رزمندگان و فرماندهان مستقر در جزیره تنب بزرگ خطاب به آنان گفت:  شما امیدهای ملت ایران هستید و مردم ما به شما رزمندگان غیور افتخار می‌کنند؛ شما امروز وظیفه بسیار حساس و مهم مرزداری از حریم جمهوری اسلامی را بر دوش دارید. 

وی با تاکید بر ارتقای هر چه بیشتر فضیلت‌های اخلاقی اعم از معنویت، ولایت مداری، روحیه جهادی و انقلابی در میان رزمندگان  اظهار کرد: ما  هر کاری که انجام می دهیم باید برای رضای خدا و در  مسیر خداوند متعال باشد . به اندازه‌ای که قدرت لا یزال الهی را باور داریم و از مرز خود باوری به مرز خدا باوری برسیم، به همان اندازه در مسیر توفیقات و موفقیت‌های الهی قرار می گیریم. آنگاه نتیجه همه اعمال ما خدایی می‌شود و کار ما ماندگار می‌شود .

دریادار تنگسیری با بیان اینکه دشمنان ما در مقابل انقلاب اسلامی درمانده و مستأصل شده اند، گفت: انقلاب اسلامی با هدایت عالمانه و حکیمانه نایب الامام المهدی، حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام‌های بسیار بلندی برداشته و در این مسیر نیروی دریایی سپاه برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در تراز انقلاب اسلامی اقدامات راهبردی و مهمی را شکل داده است.

 وی اضافه کرد: سال گذشته با عنایت خداوند و همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل، طی ۶ مرحله الحاق، انواع تجهیزات رزمی و عملیاتی به توان آمادگی رزم نیرو اضافه و سازمان ارتقا یافت.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با مثبت ارزیابی کردن سطح آمادگی‌های رزمی- عملیاتی رزمندگان مستقر در جزایر، با تاکید بر لزوم تقویت هر چه بیشتر وحدت بین کشورهای اسلامی گفت: همانگونه که بارها اعلام کرده ایم، برای حفاظت و استمرار امنیت در خلیج فارس نیازی به حضور بیگانگان نیست و کشورهای منطقه می‌توانند به خوبی از منابع و منافع خود دفاع کنند.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: ما مسلمانیم و با هم دوست و برادر هستیم و نیازی به حضور کشورهای متجاوز و بیگانه در منطقه نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.