مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با بیان اینکه در فولاد ساختمانی مخصوصاً میلگرد نقش به‌سزایی در استحکام و مقاومت ساختمان ها دارد، افزود: در حال حاضر یکی از نگرانی‌های ما امکان سوء استفاده در کیفیت این محصولات با توجه به شرایط افزایش قیمت‌هاست.

نگرانی‌ از سوء استفاده در کیفیت فولاد ساختمانی با توجه به افزایش قیمت‌ها در خراسلان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، فهیمه مهمان‌نواز  اظهار کرد: در این راستا، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی، نظارت بر وضعیت کیفی محصولات فولادی در سطح بازار را تشدید کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به گزارشات واصله از سازمان ملی استاندارد ایران  درخصوص عرضه فرآورده‌های فولادی مشکوک از نظر کیفی در برخی استان‌ها، کنترل مضاعف نظارت‌ها بر وضعیت کیفیت محصولات عرضه شده مذکور در استان توسط کارشناسان اداره کل در دست بررسی قرار گرفه است.

مهمان‌نواز افزود: در راستای طرح اجرای هماهنگ استانداردها(طاها)، کنترل مضاعف مصالح ساختمانی در محل مصرف و ارتقاء کیفیت محصولات فولادی در استان با توجه به  تجهیز آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی اداره کل به تجهیزات آزمون محصولات و فرآورده های فولادی شامل میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی و صفحه فولادی به‌صورت رایگان برای مهندسین ناظر و مجری ساختمان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان باید در راستای تولید خدمت و کالای با کیفیت و استاندارد تلاش کنند و به تبع آن مصرف‌کنندگان هم مسئولیت اجتماعی لازم را در خرید کالای استاندارد داشته باشند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.