سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این سازمان حمایت همه‌جانبه خود را از تشکیل پنجره واحد خدمات‌رسانی با مدیریت واحد در زمینه تجارت خارجی در پایانه مرزی افغانستان اعلام می‌کند.

 حمایت سازمان صمت خراسان‌رضوی از تشکیل پنجره واحد خدمات‌رسانی تجارت خارجی

به گزارش قدس آنلاین، جواد خزاعی در جلسه کمیته پایش تجارت خارجی خراسان رضوی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه راهبردی وزارت صمت در حوزه تجارت خارجی که یکی از هدف‌گذاری‌های آن، رسیدن به افق صادراتی ۷۰ میلیارد دلار است، پایانه مرزی افغانستان به عنوان یکی از پایانه‌های اصلی صادرات کشور می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به این امر، سازمان صمت خراسان رضوی، حمایت همه‌جانبه خود را از تشکیل یک پنجره واحد خدمات‌رسانی تجاری، که مانند مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های ذیربط در آن مستقر شده و خدمات‌رسانی مورد نیاز را تسهیل و تسریع نماید، اعلام می‌کند.

لازم به ذکر است در این جلسه ویدیوکنفرانسی، آخرین عملکرد تجارت خارجی خراسان‌رضوی توسط گمرک ارائه و مسائل و مشکلات حوزه تجارت با افغانستان بررسی شد و همچنین به منظور استفاده بهینه از فرصت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.