مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود چهار فروند کشتی صادراتی و کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد

ورود چهار فروند کشتی صادراتی و کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار

به گزارش قدس آنلاین، بهروز آقایی با اعلام این خبر افزود: این کشتی‌ها شامل دو محموله ۱۳۶ هزار تنی گندم فله و یک کشتی حامل ۶۴ هزار تن ذرت فله و یک کشتی جهت صادرات مواد معدنی است که در لنگرگاه بندر شهید بهشتی چابهار  آماده پهلوگیری و شروع عملیات تخلیه و بارگیری می باشند.

آقایی درخصوص فرآیند ترخیص و خروج مطلوب این محموله ها گفت: با زیرساختهای ایجاد شده در این بندر اقیانوسی و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری امکان پهلودهی و تخلیه انواع کشتی و گروه های کالایی در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت فراهم می باشد.

وی افزود: با توجه به تعامل مطلوب در اداره کل بنادر و دریانوردی با سایر ارگان های مرتبط، تمامی کالاهای وارداتی علی الخصوص کالاهای اساسی با کوتاهترین رویه های گمرکی و بدون رسوب به مقاصد هدف در سراسر کشور حمل می شوند.

آقایی ادامه داد: گندم، جو دامی، ذرت، برنج، شکر، محصولات کشاورزی، روغن نباتی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی است که از طریق بندر چابهار وارد می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.