کلنگ کارخانه تولید ماسک در شهرستان زابل با حضور دکتر همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رییس سازمان داوطلبان، مدیرعامل تدارکات پزشکی جمعیت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی و سیستان وبلوچستان به زمین زده شد.

کلنگ ساخت کارخانه تولید ماسک زابل به زمین زده شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آیین کلنگ‌زنی کارخانه تولید ماسک در زابل اظهارداشت: امیدواریم این کار کوچک منشاء خیر و توفیق برای مردم شریف سیستان باشد و بتوانیم کارهای بزرگتری برای مردم عزیز سیستان و بلوچستان انجام دهیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: تفاهم‌نامه بین جمعیت هلال احمر و نماینده مردم سیستان منعقد شد که در این تفاهم نامه جمعیت هلال احمر تامین تمامی هزینه‌های مرتبط با دستگاه‌ها، تجهیزات، مواد اولیه و سایر امکانات مورد نیاز را تا سقف ۵۰ میلیارد ریال به عهده گرفت و نماینده مردم سیستان متعهد به در اختیار گذاشتن مکان پروژه شد.  
علیرضا میربهاء الدین ادامه داد: با توجه به بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان و خشکسالی ۲۰ ساله در شمال سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر در راستای اصول هفتگانه و اهداف خود اقدام به راه اندازی کارخانه ماسک در این شهرستان کرد.  
وی تصریح کرد: تمام کارهای ابتدایی انجام شده و امروز با حضور رییس جمعیت و هیات همراه  کلنگ آن به زمین زده شد و با پیگیری‌های مستمر مسوولان در اولین فرصت به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.