۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 768024

ویرجیل فان دایک در لحظات پایانی مسابقه تیم ملی هلند و ترکیه آسیب دید تا نگرانی در باشگاه لیورپول به اوج خود برسد.

شدت مصدومیت فان دایک چقدر است؟

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در اروپا، تیم ملی هلند در آمستردام به برتری 6 بر یک مقابل ترکیه رسید و یک برد درخشان را برای خود ثبت کرد.

در این مسابقه ویرجیل فان دایک کاپیتان تیم ملی هلند بود و توانست عملکرد خوبی از خود به جا گذارد. او که به ترکیب نارنجی پوشان بازگشته باعث شده تا دفاع این تیم سر و سامان خوبی پیدا کند و عملکرد هلند به شدت پیشرفت کند.

در انتهای مسابقه هلند و ترکیه، البته فان دایک به روی زمین افتاد و احساس درد کرد. با این صحنه بسیاری از لیورپولی ها نگران شدند که در آستانه دیدار لیگ قهرمانان اروپا مدافع بزرگ خود را از دست ندهند. لیورپول شنبه به «الندرود» سفر کرده تا با لیدزیونایتد دیدار کند.

فان دایک پس از پایان مسابقه به مصدومیتش در پایان بازی واکنش نشان داد و گفت: من حالم خوب است، خوشخبتانه مصدومیتم جدی نیست. احساس افتخار می کنم که امروز هلند را کاپیتانی کردم.

البته لوئیز فان خال نگرانی به جان لیورپولی ها انداخت و عنوان کرد که او یک مصدومیت خفیفی دارد. به نظر می رسد با توجه آسیب دیدگی او، شاید این بازیکن دیدار لیورپول مقابل لیدزیونایتد را در لیگ برتر انگلیس از دست بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.