پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی برد شیرینی مقابل عراق بدست آورد و امیدوارم با همین دست فرمان جلو برود و به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند.

فریبا: امیدوارم تیم ملی با همین دست فرمان جلو برود

به گزارش قدس آنلاین، بهتاش فریبا درباره برتری ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در دومین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: ترکیب خوبی برای این دیدار انتخاب شد و استفاده از امید نورافکن بهترین تصمیم بود. اضافه شدن سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی خیلی به تیم ملی کمک کرد، اما مهم‌ترین موضوع مدافعان وسط تیم ملی بودند که بدون اشتباه بازی کردند و تمام توپ‌ها را زدند.

وی افزود: عراقی‌ها در نیمه دوم هر چه مهاجم داشتند، اضافه کردند، اما نتوانستند خطری روی دروازه ایران ایجاد کنند. ایران هم در جناح چپ و هم در سمت راست نمایش خوبی داشت، به خصوص نورافکن. زمانی که سعید عزت‌اللهی به دلیل مصدومیت تعویض شد، نقش احمد نوراللهی در دفاع و حمله در میانه زمین چشمگیر بود. وقتی تیمی به گل می‌رسد، همه زننده گل و پاس گل را می‌بینند، اما به این فکر نمی‌کنند آن توپ چطور تبدیل به موقعیت شده است. نوراللهی پاس خوبی کنار خط به آزمون داد تا او نیز به طارمی پاس گل بدهد. روی گل دوم ایران به عراق، نوراللهی ۵۰ درصد نقش داشت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه عراقی‌ها خطر آنچنانی روی دروازه ایران ایجاد نکردند، گفت: خط هافبک و حمله ایران در بحث کارهای دفاعی خوب کار می‌کردند. تعویض‌ها می‌توانست زودتر انجام شود و برخی بازیکنان به جای ۸ دقیقه ۱۵ دقیقه بازی کنند. می‌شد به مهدی قایدی هم بیشتر فرصت بدهند. برد شیرینی بود و امیدوارم تیم ملی با همین دست فرمان برای رسیدن به جام جهانی پیش برود.

فریبا در ادامه درباره شرایط استقلال در آستانه بازی دوشنبه آینده با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: اینطور که من می‌بینم شرایط خوبی ندارند. نفراتی که جذب شدند منهای امین قاسمی‌نژاد جوان هستند. یکی از بازیکنان جدید هم مصدوم است و شنیده‌ام همراه تیم به دبی نرفته است.

وی افزود: با الهلالی بازی داریم که تا بن دندان مسلح است. کار استقلال خیلی سخت است، چرا که می‌خواهد با یک مشت جوان به مصاف تیمی برود که تدارک زیادی دیده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقاد برخی هواداران از سکوت پیشکسوتان گفت: چه حرفی باید بزنیم؟ در وضعیتی هستیم که استقلال یک بازی مهم دارد. استقلال در آسیا نباشد برای شخصیت باشگاه ما بد است. انتقاد در این شرایط درست نیست. صد در صد انتقاد وجود دارد اما الان زمان مطرح کردن انتقادها نیست.

فریبا خاطرنشان کرد: کاری به نفر ندارم و برای من تیمم مهم است. اگر بخواهیم در آستانه بازی با الهلال انتقادی کنیم چه چیزی درست می‌شود؟ مطمئنا پس از بازی با الهلال انتقاد شروع می‌شود. بازی بسیار سختی برابر الهلال خواهیم داشت و امیدوارم با غیرت بازی کنیم و نتیجه بگیریم. در این مقطع همدلی خیلی می‌تواند کمک کند، هر چند در زمان باقی مانده کار سختی است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.