مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام واکسیناسیون کرونای هنرمندان و واکسیناسیون پرسنل‌ سینماها به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

واکسیناسیون پرسنل سینماهای مشهد به مناسبت روز سینما انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه کارکنان سینما جزو قشر هنرمندان قرار دارند و سینماها جز مشاغل پر خطر از نظر ارتباط با شهروندان به‌شمار می‌آید و به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند،  هماهنگی‌هایی جهت انجام واکسیناسیون این افراد به مناسبت روز ملی سینما انجام شده است. بر این اساس قرار است که محل واکسیناسیون آن‌ها را مرکز بهداشت با سینماها هماهنگ کند اما احتمال دارد که واکسیناسیون آن‌ها در مرکز واکسیناسیون مشهدمال انجام شود چراکه این مجموعه ظرفیت پذیرش و واکسیناسیون افراد با تعداد بالاتری را دارد.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون هنرمندان افزود: دستورالعمل واکسیناسیون هنرمندان ابلاغ شده و با هماهنگی با اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مرکز بهداشت استان واکسیناسیون این قشر نیز آغاز شده و مشکلی برای واکسیناسیون‌ این گروه‌ شغلی و دیگر گروه‌های شغلی نداریم.

برای تزریق دوز دوم آسترازنکا هرچه‌ سریعتر مراجعه شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این‌که دوز دوم واکسن‌ها باید هرچه سریعتر تزریق شود تا بتوان سراغ دوز اول افراد و گروه‌های جدید رفت، تصریح کرد: افرادی که دوز دوم واکسن آسترازنکا و سینوفارم را دریافت نکرده‌اند، هرچه سریعتر باید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دوز دوم واکسن خود را بزنند تا بتوان گروه‌های واکسیناسیون را گسترش داد و وارد دوز اول‌های جدید شد. اکنون مردم با سرعت کمتری برای دوز دوم واکسن اقدام می‌کنند؛ البته که در چند روز گذشته عملیات واکسیناسیون با تعداد قابل توجهی انجام شده و با تزریق ۵۰ هزار دوز واکسن در روز توانستیم رکوردها را نیز بشکنیم. امروز و فردا نیز مقدار قابل توجهی واکسن را بین مراکز تزریق واکسن توزیع می‌کنیم تا بشود واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام داد.

وی اضافه کرد: تا زمانی که دوز دوم واکسن‌ افراد باقی مانده باشد، برایمان سخت است که دوز اول افراد جدید را شروع کنیم و مجوزها در این زمینه دست و پای ما را در این زمینه می‌بندد. باید ابتدا به درصد قابل توجهی از تزریق واکسن در دوز دوم رسیده باشیم و سپس وارد گروه‌های جدید شویم؛ لذا از افرادی که هنوز دوز دوم واکسن را تزریق نکردند، درخواست داریم که هرچه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.