کارشناس مسول نظارت بر عرضه کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تنها در ۲ روز ابتدایی اجرای طرح برخورد با تخلفات تعزیری با محوریت گرانفروشی چهار پرونده تخلف به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای نانوایان متخلف مشهد تشکیل شد.

نانوایان متخلف مشهد بیش از ۲۳ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش قدس آنلاین، عباس اخوان  افزود: این جرایم شامل یک پرونده تخلف به ارزش ۱۵ میلیارد ریال مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد و گرانفروشی و سه پرونده تخلف دیگر به ارزش هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای عرضه خارج از شبکه آرد برای سه نانوایی دیگر بود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با گرانفروشی نیز، یک واحد تولیدی مواد شوینده فاقد استاندارد اجباری و مجوزهای قانونی در مشهد شناسایی و تخلفاتش طی مکاتبه ای به اداره کل استاندارد خراسان رضوی ارجاع شد.

کارشناس مسوول نظارت بر عرضه کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پی آخرین نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با حضور استاندار و تاکید وی بر تشدید نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مقابله با گرانفروشی در حوزه های لبنیات، نهاده های دامی، اقلام پروتئینی و سایر اقلام اساسی، گروه های ویژه نظارتی در این استان از روز گذشته تشکیل و کار خود را آغاز کرده است. 

اخوان افزود: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اداره کل تعزیرات حکومتی استان درخواست کرده است که چهار گروه ویژه از قضات را در اختیار این سازمان قرار دهد تا بتوان با گرانفروشان به سرعت در محل کسب آنها مقابله کرد و برایشان تشکیل پرونده داد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.