استاندار خوزستان بر لزوم تهیه و اجرای برنامه‌ای عاجل برای حل مشکل نقاط بحرانی شبکه فاضلاب پیش از فصل بارندگی تاکید کرد.

بازدید استاندار خوزستان از نقاط دچار پس‌زدگی فاضلاب در اهواز

به گزارش قدس آنلاین، صادق خلیلیان در بازدید از نقاط دچار پس‌زدگی فاضلاب در اهواز  یکی از مشکلات اهواز و شهرهای بزرگ را شبکه دفع فاضلاب و مهار آب‌های سطحی عنوان و اظهار کرد: امشب بازدید کردیم و دیدیم که در تابستان شاهد پس‌زدگی فاضلاب هستیم و این نشان‌دهنده این است که با اولین بارندگی معضلاتی که در دو سال اخیر در شهر اهواز بروز کرده است، امسال هم مجددا رخ خواهد داد.  

 وی افزود: امشب با چند نفر از مسئولین در این ارتباط، هم گفتگو داشتیم و هم به صورت حضوری و نه در اتاق‌های دربسته از نقاط درگیر بازدید داشتیم تا راهکارهای لازم جهت کاهش این مشکلات را پیدا کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: قرار شد مسئولان ذیربط در سطوح مختلف جلسه‌ای داشته باشند و با مشارکت شورای شهر، آبفا و شرکت‌های مرتبط با موضوع و با هماهنگی استانداری، در فرصت باقیمانده تا فصل بارندگی برنامه‌ای عاجل تهیه و اجرایی کنند و این راهبرد باید در همه شهرهای استان خوزستان دنبال شود.

استاندار خوزستان شامگاه پنجشنبه ساعاتی پس از شروع کار در مسئولیت استانداری و در اولین برنامه کاری خود، همراه با اعضای شورای شهر اهواز از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز  بازدید میدانی کرد و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید میدانی در گفتگو با شهروندان حاضر، شنونده مشکلات آن‌ها بود و قول پیگیری جهت رفع مشکلات فاضلاب این نقاط را داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.