حجت الاسلام محمدی گفت: شهرستان طبس زمین فراوانی دارد اما قیمت زمین ها سرسام آور است که باید به آن رسیدگی شود.

لزوم رسیدگی به قیمت زمین در شهرستان طبس

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» امروزدر جریان ورود رئیس جمهور به شهرستان طبس ضمن عرض خیر مقدم به  اعضای کابینه، وزرا و مسئولان همراه رئیس جمهور که در روزهای اولیه دولت شهر طبس را با قدوم خود مزین کردند، اظهار کرد: امیدواریم این سفر موجب خیر و برکت برای استان و طبس باشد.

امام جمعه طبس در این سفر با بیان اینکه شهرستان طبس دروازه ورود به خراسان و میقات الرضاست و پوزه آمریکا دو بار در این شهر به خاک مالیده شده است، افزود: این شهر ۲۲۱ شهید به انقلاب تقدیم کرده و وجود امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) از امتیازات آن است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تقاضای اولین مردم طبس، این است که این شهر چهارمین شهر زیارتی کشور بعد از مشهد و قم و شیراز شود، گفت: سالانه ۱۰ میلیون زائر و مسافر از این شهر عبور می کنند اما به دلیل مشکلات جاده ای و مواصلاتی حوادثی پیش می آید.

وی تصریح کرد: شهرستان طبس زمین فراوانی دارد اما قیمت زمین ها سرسام آور است که باید به آن رسیدگی شود.

امام جمعه طبس به فقدان صنایع تبدیلی در شهر معدنی طبس اشاره کرد و ادامه داد: صنایع تبدیلی و توسعه معادن شهرستان و استان مهم است چراکه این دو موجب ایجاد اشتغال پایدار شود.

وی با اشاره به اینکه دو درصد از منافع معادن باید در همین شهر اجرا شود که متاسفانه در طبس اجرا نشده است، ادامه داد: کمبود آب در طبس به خاطر شرایط جوی و کاهش نزولات آسمانی را داریم که انتقال آب از دریا یکی از راهکارهاست.

امام جمعه طبس گفت: کمبود معلم با توجه به بازنشستگان زیاد یک معضل در طبس است، لذا زمینه جذب نیروهای حق التدریس و نیروهای نهضت سوادآموزی یک راهکار است، همچنین مشکلات معیشتی و کنترل بازار در طبس هم مثل کشور وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.