رئیس اداره انتظامات خواهران آستان قدس رضوی از کمک‌رسانی و سرکشی خادمان رضوی از خانواده‌های کم‌برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

سرکشی خادمان رضوی از خانواده‌های کم‌برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین، زهرا قاسمی، رئیس اداره انتظامات خواهران آستان قدس رضوی با اشاره به جزئیات طرح «رحمت رضوی» گفت: این طرح با هدف بالا بردن روحیه بیماران، به ویژه بیمارانی که توانایی زیارت و تشرف به حرم مطهر را ندارند با پشتیبانی اداره انتظامات خواهران و همکاری سرکشیک‌های انتظامات و خادمیاران رضوی، از سال ۹۸ در حال اجرا است.
وی ادامه داد: این طرح چهارشنبه هر هفته که روز زیارتی امام رضا(ع) محسوب می‌شود با اعزام هشت نفر از خواهران خادمیار رضوی همراه با نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) مشهد به خانه افراد معرفی شده از سوی این کمیته انجام می‌شود.
قاسمی بیان کرد: در این طرح کمک‌های نقدی و غیر نقدی مورد نیاز مددجویان از جمله تهیه لوازم خانگی، اقلام بهداشتی مورد نیاز، مواد غذایی، نوشت افزار و غیره به ایشان اهدا می‌شود.
رئیس اداره انتظامات خواهران آستان قدس رضوی ادامه داد: حمایت معنوی، روحی و عاطفی بیماران و نیازمندان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آنها همچنین ملاقات خادمین بارگاه منور رضوی به عنوان سفیران سلامت برای دلجویی و روحیه دادن به بیماران صعب العلاج و نیازمند از جمله اهداف مهم این طرح به شمار می‌آید.
قاسمی تصریح کرد: در این بازدیدها ضمن حمل پرچم متبرک حرم مطهر امام هشتم(ع) و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) فضای منازل این مددجویان متبرک به یاد و نام امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌شود.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.