۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 768285

پاسخ کوتاه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در واکنش به اعتراض یک هوادار نگران استقلال در فرودگاه مهرآباد بیانگر این واقعیت بود که باشگاه استقلال به‌زودی دستخوش تغییرات مدیریتی کلان قرار خواهد گرفت.

در این بین برخی افراد و جریان‌ها تلاش دارند با فرایند فشار رسانه‌ای شانس خود را برای کسب کرسی مدیرعاملی باشگاه استقلال بالا نشان دهند، درحالی‌که منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان احتمال انتخاب آن‌ها را چیزی حدود صفر پیش‌بینی می‌کنند.

جالب است بدانید رقابت شکست‌خورده‌ها برای رسیدن به پست مدیرعاملی وارد مرحله جدیدی شده‌است، به گونه‌ای که آن‌ها در این ایام جلسات فشرده‌ای را با حامیان متمول استقلال برپا می‌کنند تا شاید به واسطه ثروت آن‌ها بتوانند مسیر ورود دوباره‌ خود به باشگاه استقلال را هموار کنند.

یکی از این افراد شامگاه چهارشنبه در ملاقات با دو هوادار متمول استقلال به آن‌ها وعده داده در صورت حمایت از مدیرعاملی وی او زمینه انتخاب آن‌ها به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال را فراهم می‌آورد.این فرد که سابقه مدیرعاملی باشگاه استقلال را دارد، در جلسه با دو هوادار متمول به آن‌ها اطمینان داده حاضر است برای اثبات وعده‌های خود تعهد محضری بدهد.

خنده‌دارتر اما اینجاست که بلافاصله دو هوادار متمول پس‌از ملاقات با این فرد به دفتر گزینه دیگر مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌روند تا صحبت‌های او بابت مدیریت باشگاه استقلال را بشنوند، ماجرا زمانی تأمل‌برانگیز تر می‌شود که این دو به گزینه حاضر در جلسه اطمینان می‌دهند به‌هیچ‌عنوان با سایر کاندیداها وارد همکاری نمی‌شوند.

منابع خبری به خبرنگار قدس می‌گویند ازآنجاکه اتفاقات سال‌های گذشته به‌ویژه مسائل مبهم مالی و عقد قراردادهای خارج از قاعده در باشگاه استقلال خبرساز شد و باعث شد نهادهای نظارتی پرونده مدیران این باشگاه را به‌صورت ویژه بررسی کنند، حساسیت‌های فراوانی در خصوص انتخاب مدیر بعدی و تیم مدیریتی شامل هیئت‌مدیره و رئیس مجمع باشگاه استقلال وجود دارد، ازاین‌رو به‌سادگی نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد.

گفته می‌شود اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با استناد به سوابق مدیریتی برخی افراد در این باشگاه به سجادی هشدار دادند انتخاب‌های غیرمعقولانه با واکنش بهارستان روبه‌رو خواهد شد، به‌همین دلیل حمید سجادی تصمیم دارد بعد از بازی با الهلال به‌صورت خاص در مورد باشگاه استقلال تصمیم‌گیری کند.

در همین ارتباط شنیده می‌شود گزینه اصلی مدیریت باشگاه استقلال در حال حاضر به نهادهای نظارتی معرفی‌شده تا مراجع ذی‌ربط استعلام وزارت ورزش را برای انتخاب وی اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.