در راستای افزایش سرعت واکسیناسیون و آسایش شهروندان شهرستان ری، مرکز واکسیناسیون خودرویی حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری به صورت ۲۴ ساعته خدمات تزریق واکسن به شهروندان را ارایه می‌دهد.

مرکز واکسیناسیون خودرویی حضرت عبدالعظیم (ع) ۲۴ ساعته شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: مرکز خودرویی واکسیناسیون حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری که تا روز گذشته در آن بصورت صبح تا ظهر خدمات ارائه می شده، از صبح امروز و با همکاری و مشارکت مرکز بهداری نیروی انتظامی برای اولین بار در سطح کشور بصورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات واکسیناسیون می نماید.

دکتر علیرضا صدرایی اظهار داشت: طبق ارزیابی و تجارب قبلی در این مرکز روزانه بین ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ نفر از شهروندان واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در سطح کشور برای اولین بار است که چنین مرکزی به صورت ۲۴ ساعته به ارائه خدمات خواهد پرداخت، خاطرنشان کرد: با افزایش میزان واردات و تولید واکسن در کشور تمامی تلاش وزارت بهداشت بر افزایش سرعت واکسیناسیون شهروندان متمرکز شده که بر همین اساس با تمهیدات اندیشیده شده در شهرستان ری مراکز تجمعی اصلی واکسیناسیون مانند مرکز شهید مدرس و آزادگان از این پس به صورت دو شیفت به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

این مسئول افزود: همچنین از امروز شنبه ۲۰ شهریورماه شهروندان ما می توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات سلامت شبکه بهداشت واکسن خود را تزریق کنند.  

صدرایی ادامه داد: با برنامه ریزی مناسب فرمانداری و شبکه بهداشت شهرستان ری و تامین کافی دوزهای واکسن در شهرستان، از این پس در مناطق روستایی به نوعی شرط سنی برای تزریق واکسن برداشته شده و تمامی اهالی روستاها که بالای ۱۸ سال سن دارند می توانند با مراجعه به خانه های سلامت روستای محل سکونتشان واکسن خود را دریافت کنند.

رییس شبکه بهداشت شهرستان ری یادآور شد: با تمام اقدامات خوبی که در سطح شهرستان صورت گرفته است، پیش بینی ما بر این است که انشالله ظرف ۲ تا سه ماه آینده روند واکسیناسیون در کل شهرستان ری تکمیل شود و تمامی شهروندان ۲ دوز واکسن خود را دریافت کنند.

این مرکز خودرویی واکسیناسیون در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مستقر شده است.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.