مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از امضای تفاهم نامه ستاد مبارزه با موادمخدر با وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: برگزاری ۶۷ دوره های آموزش مجازی دانش افزایی پیشگیری از اعتیاد و اطلاع رسانی پیام های پیشگیری از اعتیاد در استادیوم ها از جمله مفاد مهم در این تفاهمنامه است.

همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر با وزارت ورزش در پیشگیری از اعتیاد

به گزارش قدس آنلاین از ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدمهدی اسماعیلی در نشست امضای تفاهمنامه این ستاد با وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: ورزش های جمعی و انفرادی؛ یکی از مهمترین حوزه های پیشگیری از گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر است و در همین راستا، تفاهمنامه همکاری بین معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر منعقد شد.

وی افزود: ادامه فعالیت ۵۹ کانون یاریگران ورزش در فضاهای ورزشی کشور در فدراسیون های ورزشی و هیات های تابعه؛ راه اندازی ۳۳۱ خانه ورزش روستایی با هدف گسترش و توسعه نشاط اجتماعی در محیط ها، کانون ها و گروه های اجتماعی؛ برگزاری ۶۷ دوره های آموزش مجازی دانش افزایی پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء مهارت های زندگی ویژه ورزشکاران در مسیر قهرمانی؛ انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی پیام های پیشگیری از اعتیاد در استادیوم ها و سالن های ورزشی محل برگزاری مسابقات ملی، از جمله مفاد مهم در این تفاهم نامه است.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ علیرغم اختصاص ۵۰ درصدی اعتبارات وزارت ورزش از سوی ستاد، معاونت فرهنگی وزارتخانه مزبور نسبت به تجهیز ۱۰۰۰خانه ورزش به میزان ۱۰ برابر اعتبار تخصیصی ستاد مبادرت کرده است.

گفتنی است؛ معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای دومین سال پیاپی در مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر به عنوان دستگاه برتر انتخاب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.