فدراسیون فوتبال برزیل رضایت داد تا بازیکنان ملی‌پوش غایب در مسابقات فیفادی، این هفته به میدان بروند.

ستاره‌های آمریکای جنوبی قادر به بازی در لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین، چهارشنبه شب فدارسیون فوتبال برزیل به فیفا نامه‌ای زد تا بتواند بازیکنان غایب در روزهای فیفادی را جریمه کند. این موضوع در هفته گذشته جنجال زیادی به پا کرد و حتی باعث شد تا دیدار آرژانتین و برزیل در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز لغو گردد.

فدراسیون فوتبال برزیل از فیفا خواست تا بازیکنان برزیلی لیگ برتر انگلیس که به این کشور برای مسابقات ملی سفر نکردند را محروم کند. این اقدام باعث شد تا فدراسیون‌های فوتبال پاراگوئه و شیلی نیز چنین درخواستی کنند و بخواهند که بازیکنان ملی پوش آنها نیز یک جلسه محروم شوند.

این اتفاق جنجالی زیادی به پا کرد و باعث شد تا نظرهای متفاوتی در فضای مجازی به راه بیفتد. با این حال امروز (شنبه) فدراسیون فوتبال برزیل رضایت داده تا بازیکنان ملی پوش در باشگاه‌هایشان بازی کنند. سایت گل نوشت که ۵ روز محرومیت بازیکنان آمریکای جنوبی در لیگ برتر انگلیس نیز بخشیده شده و این بازیکنان می‌توانند در مسابقات امروز لیگ برتر انگلیس نیز تیم‌هایشان را همراهی کنند.

این موضوع به شدت به نفع لیورپولی‌ها پیش از آغاز لیگ قهرمانان اروپاست زیرا بازیکنان برزیلی تاثیرگذاری بیشتری در تیم لیورپول نسبت به سایرین دارند. 

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

آلیسون بکر، فیرمینو، فابینیو از لیورپول

ادرسون –گابریل ژسوس از منچسترسیتی

فرد از منچستریونایتد

تیاگو سیلوا از چلسی

رافینیا از لیدزیونایتد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.