۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 768405

ملی پوش ووشو ایران گفت: خداحافظی من از ووشو صحت ندارد و در لیگ برتر ۱۴۰۰ هم با سپاهان به می روم.

شهربانو منصوریان: ووشو خانه اول و آخر من است

شهربانو منصوریان ضمن بیان مطلب فوق، درباره آخرین وضعیت تمریناتش اظهار داشت: قرار است در لیگ امسال با سپاهان حضور داشته باشم. خدا را شکر که شرایط این تیم به لحاظ تمرینی خوب است و ان‌شاءالله باز هم روی سکوی نخست قرار بگیریم.

وی درباره شرایط جسمانی‌اش پس از عمل جراحی گفت: عمل جراحی سختی داشتم، اما چند وقتی است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام. تلاش می‌کنم در اردوی پیش از لیگ برتر ووشوی تیم سپاهان، به آمادگی مطلوب برسم و هم بتوانم مسابقه داده و به عنوان سرمربی تیم سپاهان وظایفم را به نحو احسن انجام بدهم. چند سال است که افتخار سرمربیگری این تیم را دارم و خدا را شکر همیشه سکوی اولی را طی این چند سال در اختیار داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم باز هم این رتبه را به خود اختصاص بدهیم.

منصوریان درباره حضورش در رشته موی‌تای و خداحافظی از ووشو گفت: ابتدا باید بگویم که ووشو خانه اول و آخر من است. سالهاست خاک این ورزش را خورده‌ام و حاضر به خداحافظی از این رشته نیستم. مدت بسیار کوتاهی در موی‌تای و در کنار دو تن از مربیان این رشته کار کردم. شنیده‌ام که این رشته قرار است به صورت آزمایشی در المپیک حضور داشته باشد که بعدتر متوجه شدم موضوع را به من بدرستی و کامل انتقال نداده اند. البته این موضوع را از دوستان موی‎ تای پرسیدم و آنها اینگونه گفتند.

این ورزشکار ادامه داد: به هر حال آرزوی هر ورزشکاری است که وارد المپیک شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. به همین دلیل گریزی به این رشته زدم تا شانس خودم را آزمایش کنم ولی بعد از اینکه متوجه شدم ووشو از سال‌ها قبل تر یعنی از ۲۰ سال پیش المپیکی است و به رسمیت شناخته شده است و حتی در بازی‌های المپیک جوانان است متوجه این سو برداشت شدم.

وی در پایان گفت: من ووشو را کنار نمی‌گذارم و از این رشته خداحافظی نکردم. ان‌شاءالله رشته موی تای هم موفق باشد، چون مدیران و ورزشکاران خوبی دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.