رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق روستایی نیشابور از امروز خانه به خانه مراجعه خواهند کرد.

آغاز واکسیناسیون خانه به خانه در روستاهای نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، محسن عظیمی‌نژاد  در جلسه ستاد کرونای شهرستان نیشابور اظهار کرد: آمار مبتلایان نزولی است اما میزان فوتی‌ها پایین نیامده و نارنجی شدن رنگ‌بندی نیشابور، فیروزه و زبرخان در سامانه ماسک به معنی بهتر شدن شرایط نیست.

وی با بیان این‌که مجموع بستری‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌های نیشابور به زیر ۲۰۰ نفر رسیده است، ادامه داد: از نظر دانشکده علوم پزشکی، نیشابور همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و نارنجی شدن در سامانه ماسک را قبول ندارم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: در سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان، ۹ مرکز واکسیناسیون کرونا در حال واکسیناسیون شهروندان هستند و در تلاش هستیم تا ۵۰ هزار دز واکسن طی امروز و فردا جذب کنیم.

وی اظهار کرد: ۲۲ درصد رمدسیور تزریق شده در استان خراسان رضوی مربوط به سه شهرستان تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور است.

عظیمی‌نژاد گفت: از امروز تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق روستایی شهرستان نیشابور به‌صورت خانه به خانه برای تزریق واکسن مراجعه خواهند کرد و برنامه‌ریزی شده طی ۱۰ روز آینده، ۱۰ درصد عقب‌افتادگی تزریق واکسن را جبران کنیم تا کاهش مرگ و میر را شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.