۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 768428

باشگاه استقلال تاجیکستان بر خلاف اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر از فروش بلیت در دیدار با پرسپولیس داد.

هتل مجلل دوشنبه در اختیار پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دیدار با استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عازم این کشور شد تا نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها تلاش خود را برای تکرار این حضور از سر گیرد.

تعجب پرسپولیس از استقبال ویژه

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب گذشته وارد شهر دوشنبه تاجیکستان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان حریف قرار گرفت. استقلال تاجیکستان که در هفته‌های گذشته بارها در سفر عضو کادر فنی پرسپولیس برای تماشای بازی‌های این تیم کارشکنی کرده بود با استقبال خود با شاخه‌های گل و خروج بدون توقف این تیم از فرودگاه شهر دوشنبه، سرخپوشان را شوکه کرد.

هتل مجلل شهر در اختیار کاروان سرخ

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در بهترین هتل شهر دوشنبه مستقر شد تا سرخپوشان پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا در اتاق‌های دونفره خود استراحت کنند. تمام امکانات آبی و تجهیزات ورزشی این هتل قرار است در طول سفر پنج روزه این تیم در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.

اولین تمرین با کمترین فشار

کادر فنی پرسپولیس تصمیم دارد تمرین امروز این تیم را با کمترین فشار روی بدن بازیکنان برگزار کند. شناخت از آب و هوای کشور میزبان و همچنین بررسی شرایط بازیکنان قرار است در تمرین تاکتیکی عصر امروز مورد توجه قرار بگیرد.

حاشیه سازی با بلیت فروشی

باشگاه استقلال تاجیکستان خبر از فروش بلیت برای تماشاگران بازی با پرسپولیس داد. پیش فروش این بلیت‌ها با دو قیمت متفاوت به ارزش ۲۰ سامونی تاجیکستان (حدود ۵۰ هزار تومان) و بلیت ویژه هم ۵۰ سامونی (۱۲۰ هزار تومان) ارزش‌گذاری شد.
استقلال تاجیکستان در حالی برای این دیدار اقدام به پیش فروش بلیت کرده است که AFC در ابلاغ خود به فدراسیون‌های فوتبال تحت عضو خبر از عدم حضور تماشاگران در این مرحله داده بود. خبری که فدراسیون فوتبال ایران منتشر کرد اما همچنان حریف تاجیکی پرسپولیس بر خلاف آن عمل می‌کند.

تمرکز پیش فصل برای تک بازی مهم

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس به واسطه حضور چندساله بازیکنان این تیم در کنار هم با صمیمیت قابل توجهی در حال برگزاری است. بازیکنان با تجربه این تیم در گفتگوهای دوستانه‌ای که با بازیکنان تازه وارد داشتند از اهمیت ویژه پیروزی در این دیدار صحبت کردند. گفتگوهایی برای پیروزی در تک بازی حساس لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ که تمرکز کاروان پرسپولیس را برای مهم‌ترین دیدار پیش فصل به همراه داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.