اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با انتشار گزارشی از اختصاص سه میلیاردتومان برای حمایت از موسسات قرآنی آسیب‌دیده از کرونا در سال جاری خبر داد.

اختصاص سه میلیاردتومان برای حمایت از موسسات قرآنی آسیب‌دیده از کرونا

به گزارش قدس آنلاین، اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت روز شنبه با انتشار گزارش عملکرد مالی این اتحادیه در راستای شفاف سازی دریافت و هزینه کرد اعتبارات،  میزان بودجه های دریافتی و هزینه کرد سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را اعلام کرد.  

گزارش تراز مالی سال ۱۳۹۹ شامل دریافت ۱۴ میلیارد تومان اعتبار دریافتی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هزینه کرد این مبلغ، به منظور برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به اتحادیه استان کرمان است.

گزارش اعتبارات دریافتی سال ۱۴۰۰ اتحادیه و نحوه هزینه کرد این اعتبارات شامل دریافت و هزینه کرد دو میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان بابت حمایت از موسسات آسیب دیده از کرونا و دریافت و هزینه کرد ۵۶۴ میلیون تومان بایت حمایت از شعب موسسات فعال در زمینه حفظ قرآن آسیب دیده از کروناست.

دریافت و هزینه کرد ۶۶۲ میلیون تومان بابت تربیت هزار و ۲۳۰ معلم حفظ قرآن،  دریافت و هزینه کرد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بایت اجرای برنامه های مصوب شورای توسعه فرهنگ قرآنی توسط اتحادیه های استانی و دریافت و هزینه کرد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت اجرای برنامه های مصوب شورای توسعه فرهنگ قرآنی توسط اتحادیه کشوری از دیگر اعتبارات دریافتی برای سال جاری است.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از ماه گذشته گردش‌های مالی خود را بر مبنای اصل شفاف‌سازی منتشر کرد که این اتحادیه در نخستین گزارش اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی مبلغ ۵۶۴ میلیون تومان برای موسسات بزرگ دارای شعب در موضوع حفظ قرآن به منظور توسعه حفظ و تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اختصاص پیدا کرد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.