به دنبال تمدید مهلت ثبت نام وام جدید کرونا تا پایان آذرماه، مهلت بانک‌ها برای پرداخت این وام به متقاضیان نیز تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وام‌های کرونایی تا پایان بهمن تمدید شد/ دوره ۲ ماهه تنفس تسهیلات

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، پیش از این بانک‌ها موظف بودند تا پایان آبان ماه تسهیلات حمایتی کرونا را پرداخت کنند اما با تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان این وام که تا پایان آذرماه تمدید شده، زمان پرداخت این وام از سوی بانک‌ها نیز تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

این طی یک دوره تنفس دو ماهه و بازپرداخت دوساله با نرخ سود ۱۲ درصد خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه کارا اقدامات لازم را در خصوص ثبت نام انجام بدهند. تمام اطلاعات به صورت سیستمی در اختیار بانک قرار داده می‌شود و پرداخت وام پس از بررسی و تأیید بانک صورت می‌گیرد.

در هفته گذشته کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت پرداخت وام جدید کرونا را که پیش از این تا پایان شهریور ماه تصویب کرده بود، سه ماه دیگر و تا پایان آذر ماه تمدید کرد.

این تصویب در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و بر اساس آن صاحبان مشاغل ۱۴ گانه آسیب دیده از کرونا در چهار گروه فرهنگ و هنر، گردشگری، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان آذرماه می‌توانند برای دریافت وام به سامانه کارا مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را کنند.

به دنبال تمدید مهلت ثبت نام وام جدید کرونا، پرداخت این وام از سوی بانک‌ها نیز با تمدید مواجه شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.