روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به گزارشی درمورد مواضع متناقض اصلاح‌طلبان پیرامون مقاومت در سوریه و وقایع افغانستان جوابیه‌ای منتشر کرد.

 جوابیه حزب کارگزاران به گزارشی درباره مواضع متناقض اصلاح‌طلبان درباره وقایع افغانستان

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به گزارش اخیر  درباره مواضع متناقض اصلاح‌طلبان پیرامون مقاومت در سوریه و وقایع افغانستان جوابیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

پیرو انتشار گزارش روز نوزدهم شهریورماه در سرویس «تشکل‌ها و احزاب» با تیتر «اصلاح‌طلبان و فریب‌های رونالدینیویی/معترضان دیروز مقاومت، حامیان امروز کمک به پنجشیر» که در بخشی از آن به یادداشتی غیر واقعی به قلم جناب آقای کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در روزنامه سازندگی استناد شده، به اطلاع می رساند ایشان هیچ مقاله‌ یا اظهار نظری در زمینه تحولات افغانستان در روزنامه سازندگی و هرجای دیگری نداشته‌اند.

لذا انتظار می رود ضمن انتشار تکذیب این مطلب در همان سرویس، بر منابع مورد استفاده در اخبار و گزارش های خبری متبوع، نظارت دقیق‌تری صورت پذیرد.

بنا بر  مطلب فوق در تاریخ ۳۱مردادماه۱۴۰۰ با عنوان «تله‌ی طالبان» به قلم محمد قوچانی سردبیر روزنامه متبوع حزب کارگزاران سازندگی(سازندگی) و عضو شورای مرکزی این حزب منتشر شده بود که به اشتباه در برخی از رسانه‌ها به قلم کرباسچی درج شده بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.