سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش گفت: فرودگاه بین المللی این جزیره به منظور سهولت ناظران سلامت به دوربین‌های تب سنج تجهیز شده است.

فرودگاه کیش به دوربین های تب سنج تجهیز شد

به گزارش قدس آنلاین، عزت اله محمدی امروز  با اشاره به اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اظهار داشت: ارایه خدمات فرودگاهی، تسهیلات هوایی و دریایی طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و شورای سلامت از اولویت‌های اول این شرکتبرای برای ارتقا ایمنی و رضایتمندی مسافران است.

وی اضافه کرد: اعمال محدودیت‌های پروازی بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و شورای سلامت کیش انجام شده است و با مساعد شدن شرایط جزیره از ۱۱ شهریور فعالیت شرکت های هواپیمایی براساس گذشته انجام می‌شود.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش یادآور شد: همچنین با هدف استمرار ارایه خدمات فرودگاهی و صیانت از سلامت کارکنان، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ارایه خدمات شایسته به مسافران با نظارت مستمر کمیته تسهیلات و خدمات فرودگاهی، اعضای کمیته بحران، هلال احمر و شورای سلامت کیش با جدیت تمام ادامه دارد و در این راستا دوربین‌های تب سنج برای نظارت نیروهای هلال احمر و ناظران سلامت در فرودگاه نصب شده است.

وی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را از مهمترین راه‌های پیشگیری از شیوع و ابتلا به کرونا و عدم اعمال محدودیت‌های مجدد اعلام کرد و گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهمترین مسئولیت اجتماعی مسافران، گردشگران و ساکنان جزیره است.

جزیره کیش از ابتدای تیر تا ۶ شهریور سال جاری در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت و در این مدت با جانباختن ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا، تعداد جانباختگان آن به ۵۶ نفر رسیده است.

کیش در پیک پنجم کرونا، در ۱۷ مرداد شاهد مراجعه ۸۰۰ بیمار مشکوک مبتلا به بیمارستان در یک روز بوده و علاوه بر آن  ۱۸ مرداد با فوت سه کیشوند در یک روز رکورد تازه ای از جانباختگان این ویروس در جزیره برجا گذاشته شد.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۸شهریور در این جزیره حدود هشت هزار و ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.