مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: از ۷۰۰ نفر پیشکسوت دفاع مقدس در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در اولین روز از هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

برنامه های هفته دفاع مقدس تابع مقررات ستاد ملی مبارزه با کرونا است

به گزارش قدس آنلاین، سردار ناصر باباخانی، با اشاره به هفته دفاع مقدس توضیح داد: استان کرمانشاه برای هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌ایم که برخی‌ها حضوری و برخی‌ها مجازی برگزار خواهند شد؛ البته امسال برگزاری برنامه‌های جمعی و گروهی، تابع مقررات ستاد مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود و ۱۳ کمیته تخصصی نقش آفرینی می‌کنند و همه نهادها، ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها در آنها عضویت دارند.

وی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس مقدس کسانی هستند که برای دفاع از میهن اسلامی از همه چیز گذشتند و جان و مالشان را در طبق اخلاص گذاشتند. یادآوری دفاع مقدس از تکالیف اسلامی و ملی ما است که باید به آن توجه شود. قدردانی از ایثارگران و جانبازانی که دردوان دفاع مقدس زحمت کشیده‌اند، یک تکلیف اجتماعی و اخلاقی است تا فرهنگ ایثار و شهادت به شکل‌های مختلف در جامعه گسترش پیدا کند

باباخانی اعلام کرد: از ۷۰۰ نفر پیشکسوت دفاع مقدس در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در اولین روز از هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سالتن کرمانشاه با بیان اینکه چهل و یکمین هفته سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پاسداشت از سربازان نمونه، سرکشی و دیدار خانواده شهدا، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و شهدای گمنام، بزرگداشت نقش زنان در دفاع مقدس، بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان در تولید و پخش فیلم و نمایش نمایش، تجلیل از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و پیشگامان عرصه علم از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد:  استان کرمانشاه در طول دوران دفاع مقدس ۲۰۰۰ مرتبه مورد هدف بمب و موشک‌های ارتش عراق واقع شد و در مجموع دو هزار و ۱۵۸ شهید و چهار هزار و ۲۵۲ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.