مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با هدف تجمیع نذورات عموم مردم و جایگزینی نذورات غذایی با اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی محیط، دستکش یکبار مصرف و محلول های ضدعفونی پویش سراسری نذر سلامت همچون سال گذشته اجرا می شود.

توزیع ۴۸۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی با اجرای پویش "نذر سلامت"

به گزارش قدس آنلاین، روح الله عبدالهی گفت: در ماه‌های محرم و صفر امسال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور به ویژه در استان تهران، این اداره‌کل همچون سال گذشته اقدام به برگزاری پویش سراسری نذر سلامت با هدف تجمیع نذورات عموم مردم و جایگزینی نذورات غذایی با اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی محیط، دستکش یکبار مصرف و محلول های ضدعفونی نموده است.

وی افزود؛ در این پویش بانیان و خیرین عزیز می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۲۸۴۰۳۰ در این نذر هدفمند و خداپسندانه مشارکت و در تامین اقلام مورد نیاز هیات مذهبی ما را یاری نمایند.

عبدالهی در پایان گفت: در ماه محرم امسال با همکاری خیرین و هیئات مذهبی در سطح استان تهران به میزان ۴۸۰ هزار عدد ماسک، ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی، ۳۸۶ هزار جفت دستکش یکبار مصرف و بیش از ۲۲۰ هزار عدد کیسه یکبار مصرف در بین عزاداران حسینی توزیع گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.