رئیس‌جمهور سابق آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود با شبکه «فاکس‌نیوز» تلویحاً از قصد خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا خبر داد و گفت به زودی مردم آمریکا خیلی خوشحال خواهند شد.

ترامپ: به زودی مردم آمریکا را بسیار خوشحال می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود با شبکه «فاکس‌نیوز» به طور ضمنی از قصد خود برای مشارکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا خبر داد.

ترامپ در مصاحبه خود بدون آن‌ که جزئیاتی ارائه دهد، به مخاطبان شبکه فاکس‌نیوز گفت که درباره آن چه که قصد دارد درباره مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به زودی اعلام کند، «بسیار خوشحال خواهند شد».

اظهارات ترامپ درباره تلاش برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در حالی مطرح شده است که ترامپ اخیراً «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل مجموعه‌ای از ناکامی‌ها در اداره کشور آمریکا مورد انتقاد شدید قرار داده و تأکید کرده است که آمریکا شایسته رهبری بهتر از بایدن است.

ترامپ در پاسخ به سؤال مجری فاکس‌نیوز درباره تصمیم برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، گفت: «من کشورمان را دوست دارم. فکر می‌کنم خیلی خوشحال خواهید شد!»

دونالد ترامپ در ادامه ضمن انتقاد شدید از جو بایدن افزود که «دو سه سال پیش»، احتمالاً مردم آمریکا از چشم‌انداز پیروزی ترامپ در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خوشحال نبودند اما با توجه به تغییراتی که در حال حاضر در ایالات متحده در حال رخ دادن است، نظرات آن‌ها در حال حاضر درباره این موضوع تغییر کرده است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا سپس در ادامه با اشاره به این موارد ادامه داد که در آینده‌ای نه چندان دور درباره طرح‌ و برنامه خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ تصمیم گیری می‌کند و بار دیگر ابراز عشق خود به ایالات متحده را ابراز کرد و ادامه داد: «فکر می‌کنم افراد زیادی خوشحال خواهند شد!»

ترامپ همچنین مدعی شد که نتایج نظرسنجی‌های اخیر حزب جمهوری‌خواه را که در آن از محبوبیت ۹۸ درصدی بهره‌مند بود، «بسیار می‌پسندد و دوست دارد».

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در این خصوص گفت: «ریگان ۸۷ درصد (محبوبیت) داشت، ما محبوبیت ۹۸ درصدی داریم».

ترامپ در حالی مدعی این میزان محبوبیت در بین حزب جمهوری‌خواه شد که به هیچ عنوان اشاره‌ای به منبع نظرسنجی و جزئیات آمار و ارقام ارائه شده نکرد و روزنامه دیلی اکسپرس گزارش کرد که نمی‌تواند این بخش از اظهارات ترامپ را تأیید کند.

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در حالی تلویحاً از قصد خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا خبر داد که چندی پیش متحدان وی، گفتند که ترامپ آماده رقابت با بایدن در رقابت‌های ۲۰۲۴ در پی خروج ناکام آمریکا از افغانستان است.

یک سخنگوی سابق و دو عضو جمهوری‌خواه کنگره گفتند رئیس‌جمهور سابق آمریکا تصمیم خود را بعد از تخلیه سراسیمه سفارت آمریکا در کابل به دنبال ورود طالبان به این شهر و حوادث فرودگاه کابل که به کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر از جمله ۱۳ نظامی آمریکایی منجر شد، گرفته است. 

نحوه اجرای مأموریت خروج از افغانستان در هفته‌های اخیر انتقادات تند داخلی و خارجی را علیه دولت بایدن به همراه داشته است. پس از انفجار مهیب در مجاورت فرودگاه کابل که ده‌ها کشته برجای گذاشت، فشارها برای استعفای رئیس‌جمهور آمریکا نیز تشدید شد. جمهوری‌خواهان امیدوارند بتوانند از این مسئله به نفع خود در انتخابات میان‌دوره ای کنگره در سال ۲۰۲۲ و ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ بهره ببرند.

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه که در این مدت بر لزوم استعفای بایدن تأکید داشته، گفته است همانند آنچه در عراق و سوریه رخ داد، نیروهای آمریکایی به افغانستان بازمی‌گردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد جون ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    عنتر کجا مخای بیای همون جهنم ک رفتی باش