یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای وارده به سیستم مدیریتی باشگاه استقلال به‌ویژه احمد مددی مدیرعامل این مجموعه عدم انتخاب معاونان بر اساس چارت تعیین‌شده باشگاه استقلال بود. با وجود این، مدیرعامل باشگاه استقلال بدون توجه به ایرادهای عمده به چارت مدیریتی باشگاه فعالیتش را برابر میل و سلیقه شخصی در باشگاه استقلال ادامه داد و تنها ناصر فریادشیران را به‌عنوان معاون اجرایی باشگاه استقلال انتخاب کرد تااینکه در آستانه تغییرات احتمالی در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال تصمیم گرفت به سراغ پیشکسوتان منتقد سرمربی تیم برود و با انتخاب آن‌ها به‌عنوان مسئولان جدید اجرایی باشگاه استقلال اقدام به یارکشی کند.

مددی در گام نخست به سراغ جواد زرینچه یکی از کسانی که با فرهاد مجیدی به‌شدت دچار اختلاف‌نظر بود رفت اما زرینچه پس‌ازآنکه متوجه شد فرهاد و فرزاد مجیدی با انتخاب وی مخالف هستند، از ادامه همکاری با باشگاه استقلال صرف‌نظر کرد تا درنهایت بهرام امیری به‌عنوان سرپرست جدید تیم انتخاب شود.

با انتخاب بهرام امیری به‌عنوان سرپرست برخی رسانه‌های نزدیک به کادر فنی استقلال،از مخالفت جدی مجیدی گزارش دادند و مدعی شدند مجیدی در جریان انتخاب امیری نبوده‌است.

اما انگار این پایان ماجرا نبود؛ چرا که در آستانه‌ ۴۸ ساعت تا بازی حساس استقلال برابر الهلال در رقابت‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا احمد مددی و اصغر ملکیان در باشگاه استقلال با یکی دیگر از منتقدان فرهاد مجیدی جلسه‌ای برپا کردند تا مهدی پاشازاده را به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال انتخاب کنند.

انتخاب پاشازاده به‌قدری برای هواداران باشگاه استقلال تعجب‌برانگیز بود که بخش قابل‌توجهی از هواداران استقلال نسبت‌به این‌موضوع واکنش منفی نشان دادند و در شبکه‌های اجتماعی ورود ناگهانی مهدی پاشازاده به چارت مدیریتی باشگاه استقلال را یک بازی خطرناک توصیف کردند و مدعی شدند احمد مددی و ملکیان برای بقا در کادر مدیریتی باشگاه در تلاش‌اند تمام منتقدان سرمربی فعلی تیم فوتبال استقلال را در ساختمان باشگاه جمع کنند. خیلی زودتر از آنچه توقع می‌رفت خبر انتخاب مهدی پاشازاده به اردوی استقلالی‌ها در دبی رسید جایی‌که گفته می‌شود فرهاد مجیدی واکنش جالبی به ماجرا نداشته اما به‌منظور حفظ آرامش تیم از هرگونه موضع‌گیری در قبال این انتصاب بحث‌برانگیز خودداری کرده‌است و پشت‌پرده‌ انتصاب‌های اخیر را برای هواداران باشگاه استقلال فاش خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.