پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نباید فریب تبلیغات رسانه‌ای الهلال را بخورد چون هر دو تیم بزرگ هستند و در لیگ قهرمانان آسیا به یک اندازه شانس دارند.

استقلال فریب تبلیغات رسانه‌ای الهلال را نخورد/ کادر فنی شجاع باشد

به گزارش قدس آنلاین، اصغر طالب نسب اظهار داشت: الهلال تیمی بزرگ، پر مهره، ثروتمند، پر افتخار و مدعی در قاره آسیا است و من همه این موضوعات را قبول دارم اما نباید این تیم را بیش از اندازه مقابل استقلال بزرگ کرد و فریب تبلیغات رسانه ای‌اش را خورد! استقلال هم تیمی بزرگ و پر افتخار در قاره آسیاست و باید این بازی را تقابل بزرگان آسیا دانست.

وی افزود: آسیا باید افسوس بخورد که دو غول، مدعی و دو تیم پر افتخار در این مرحله با هم برخورد می‌کنند تا یکی از آنها از گردونه مسابقات حذف شود. تیمی هم که حذف می‌شود نباید ناراحت باشد چون توسط یک مدعی پر افتخار و با سابقه حذف شده است. باید به حریف احترام گذاشت اما نباید از آن ترسید. قانونی نانوشته در فوتبال می‌گوید نترس‌ها بیشتر شانس پیروزی دارند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هر حسی از نیمکت یک تیم به زمین منتقل می‌شود. از ترس و استرس گرفته تا شجاعت و غیره. این انتظار از نیمکت استقلال می‌رود که برای این بازی خونسردی و تمرکز خود را حفظ کرده و با شجاعت به دیدار الهلال برود تا این شجاعت به داخل زمین منتقل شود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: البته به خوبی این را می‌دانم که استقلال با مشکلات فراوانی به این بازی رسید و همچنان برخی از مشکلات باقی است که می‌تواند تمرکز را از بازیکن و کادر فنی بگیرد. امیدوارم کادر فنی در این شرایط درایت به خرج داده و بتواند تمرکز و شجاعت را جانشین استرس در تیمش کند.

هافبک پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: برای بیان مشکلات وقت زیاد است و من از همه پیشکسوتان عزیز استقلال هم می‌خواهم در این مقطع خودشان آنها هم این مشکلات و انتقادات را فراموش کرده تا ما هم به نوبه و سهم خودمان به ایجاد تمرکز تیمی در اردوی آبی‌ها کمک کرده باشیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.