۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 768548

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط حضور زائران در راهپیمایی اربعین حسینی را اعلام کرد.

دو شرط وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره شرایط حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال توضیح داد: سهمیه تخصیص یافته از سوی کشور عراق برای زائران ایرانی سهمیه بالایی نیست و خادمین و موکب داران می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های ما نشان می‌دهد بخشی از این افراد جزو اولویت‌های دریافت واکسن کرونا بوده‌اند و واکسن دریافت کرده‌اند اظهار داشت: اولویت حضور با افرادی است که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند اما در صورتی که شخصی جزو اولویت‌ها نبوده باشد نیز می‌تواند با ارائه تست پی سی آر منفی در راهپیمایی امسال حضور یابد اما اگر تعداد متقاضیان زیاد باشد اولویت با افرادی است که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیسی افزود: بر اساس دستورالعمل ارائه شده از سوی کشور عراق همه واکسن‌های تزریق شده در ایران مورد تایید کشور عراق است و تفاوتی بین افرادی که واکسن برکت، سینوفارم، آسترازنکا و ... ترزیق کرده‌اند وجود ندارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: همچنین افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده‌اند نیز برای حضور در راهپیمایی باید تست پی سی آر منفی همراه داشته باشند.

منبع: رسا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.