حجت‌الاسلام ستاری با بیان اینکه سوگواری شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد حضرت رقیه(س) برگزار می‌شود، اظهار کرد: به همت بچه‌های این مسجد هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم میان کارتن‌خواب‌ها توزیع می‌شود.

توزیع غذای گرم میان کارتن‌خواب‌ها در ایام شهادت حضرت رقیه(س)

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری»،  با بیان اینکه سه شب سوگواری شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت رقیه (س) کیانشهر برگزار می شود، اظهار کرد: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود و با سخنرانی مذهبی و مداحی ادامه می یابد.

 

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر افزود: توزیع غذای گرم میان نیازمندان و کارتن خواب های کیانشهر و محلات شوش و مولوی با همکاری پایگاه بسیج، کانون فرهنگی هنری و خیریه این مسجد و با مشارکت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید حسین همدانی در این سه شب صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسجد حضرت رقیه (س) کیانشهر جزو معدود مساجد به این نام در سطح شهر تهران است و ضمنا قدمت طولانی دارد، همه ساله در ایام شهادت حضرت رقیه (س) میزبان هیئت های مذهبی به ویژه آذری زبان ها است.

 

ستاری یادآور شد: تجمع عزاداران شهادت حضرت رقیه (س) در روز شنبه، بیستم شهریور ماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ در فضای باز مسجد حضرت رقیه (س) و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری این مسجد وظیفه توزیع ماسک میان عزاداران و نظارت بر رعایت فاصله اجتماعی را بر عهده داشتند. هر سال در این مراسم، چند راس گوسفند و گاو قربانی می شود که امسال تاکنون طبق اعلام هیئت های شرکت کننده، سه راس گوسفند و یک راس گاو ذبح و گوشت آن میان نیازمندان توزیع می شود.

منبع: شبستان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.