۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 768603

بانوی طلایی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: افرادی که در ورزش بتوان به آنها تکیه کرد، انگشت‌شمارند به همین دلیل از هادی رضایی می‌خواهیم همچنان همراه ما باشد.

نعمتی: از هادی رضایی می‌خواهم همراه ما بماند

به گزارش قدس آنلاین، زهرا نعمتی با بیان اینکه رقابت‌های پارالمپیک توکیو یکی از سخت‌ترین مسابقاتش بوده است، اظهار داشت: از آنجایی که می‌خواستیم یک رویداد تاریخی را رقم بزنیم که تا آن زمان رخ نداده بود، از لحاظ ذهنی و جسمی تحت فشار زیادی قرار داشتیم.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و وقفه در تمرینات و هزینه‌های بیشتری که برای آمادگی رقابت‌ها صرف شد می‌توان گفت سال گذشته سال بسیار سخت و پر تنشی بود.

قهرمان پارالمپیک توکیو درباره سطح مسابقات گفت: من آنالیز خوبی درباره حریفان خود در پارالمپیک داشتم و به همین دلیل توانستم بر رقبای خود چیره شوم. شاید بازیکنان کشورهای چین و ایتالیا که حریف من بودند، به دلیل اینکه شناخت درستی از بازیکن مقابل خود نداشتند، از دور رقابت‌ها حذف شدند.

نعمتی درباره کیفیت اردوهای برگزار شده برای پارالمپیک عنوان کرد: افرادی که در ورزش بتوان به آنها تکیه کرد انگشت شمارند، به همین دلیل از هادی رضایی می‌خواهیم که همچنان همراه ما باشند.

وی تاکید کرد: در این دوره از رقابت‌ها تنها نبودم، خانواده ورزش تیر و کمان و خانواده پارالمپیک در کنار من بودند و همه این شرایط خوب موجب شد برخلاف شرایط سخت و وضعیت اپیدمی، برنامه ریزی‌ها به دقت پیش روند و بتوانیم پرچم میهن را برافراشته کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.