۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 768616

دارنده مدال طلای پرتاپ نیزه در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از شرایط نه چندان خوب خود در زمینه اشتغال می گوید.

افروز: با مدرک فوق لیسانس شغل مناسب ندارم

به گزارش قدس آنلاین، سعید افروز درباره رکورد خود در پاراالمپیک توکیو عنوان کرد: تمرینات تخصصی را در چهار سال گذشته به بهترین شکل انجام و پس از اعزام به توکیو، تمرینات خود را ادامه دادم. هنگام تمرین به همراه مربی، عملکرد ورزشکاران دیگر را آنالیز کردیم و متوجه شدیم هیچ یک از افراد موفق به پرتاب بیش از ۳۵ متر نشده‌اند، به همین جهت برنامه ریزی برای ثبت رکورد ۴۰متر انجام شد.

وی با بیان اینکه تدوین سیاست‌ها برای مسابقات پارالمپیک سه سال پیش انجام شد، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، اردوهایی برگزار شد و تمام بازیکنانی که شانس دریافت مدال داشتند در آن حاضر شدند و برای هر ورزشکار در رشته تخصصی خود، مربی به کار گرفتند.

دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک یادآور شد: در طول مدت اردوها به همه ورزشکاران علاوه بر حقوق، هزینه رفت و آمد و تجهیزات ورزشی هم پرداخت می‌شد و امکانات رفاهی در اختیار ورزشکاران بود.

افروز به موضوع اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی اشاره کرد و گفت: بنده با مدرک کارشناسی ارشد ریاضی، شغل مناسب ندارم و بسیاری از ورزشکاران هم مثل من هستند. این در حالی است که برای تمرین بدون دغدغه و استرس، شغل مناسب و منبع درآمد مطلوب شرط اساسی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.