معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد جزئیات اقدام به خودکشی یک دختر جوان در میدان بار نوغان مشهد را تشریح کرد.

جزئیات اقدام به خودکشی دختر جوان در میدان بار نوغان مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رضایی اظهار کرد: ظهر امروز به ما اطلاع داده شد خانمی جوان که بین ۱۸ تا ۱۹ سال داشت، به قصد اقدام به خودکشی روی پل عابر پیاده در میدان بار نوغان رفته و روی تابلوی تبلیغاتی ایستاده است.   

وی ادامه داد: پس از دریافت این اطلاعات بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی از ایستگاه‌های هشت و ۳۷ به محل حادثه اعزام شدند. زمانی که گروه اول نیروهای ما به محل می‌رسند، مشاهده می‌کنند دختر بالای پل ایستاده و خودروها نیز درحال تردد هستند. با این شرایط با پلیس راهور هماهنگی صورت گرفته و مسیر بزرگراه ۱۰۰ متری مسدود شد. گروه دوم آتش‌نشانان نیز هنگام رسیدن به محل به سرعت تشک نجات را فعال می‌کنند و زیر پل قرار می‌دهند.

رضایی بیان کرد: پس از این اقدامات مذاکره با دختر جوان صورت می‌گیرد. هدف اصلی او از خودکشی مشخص نشده اما مشخص شد وی اختلاف خانوادگی داشته و این موضوع را طی صحبت‌هایش عنوان کرده است.

وی با اشاره به تجمع زیاد مردم در محل حادثه عنوان می‌کند: علی‌رغم اینکه از مردم درخواست می‌شود متفرق شوند اما آن‌ها در محل حضور داشتند. در چنین مواقعی حضور مردم باعث تحریک بیشتر فردی که قصد خودکشی دارد، می‌شود اما متاسفانه مردم خیلی به این موضوع توجه نمی‌کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با توجه به اینکه جو آن منطقه متشنج بوده و مردم سوت و کف می‌زدند و فیلمبرداری می‌کردند، علی‌رغم اینکه نیروهای ما در حال مذاکره با این فرد بودند، دختر جوان خود را از روی پل پرتاب می‌کند و مستقیما روی تشک می‌افتد و تحویل نیروهای اورژانس می‌شود.

 محمد علیشاهی، مسئول روابط‌عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نیز در این خصوص اظهار کرد: چون فرد از ارتفاع پریده و شوک عصبی به او دست داده و احتمال خون‌ریزی داخلی وجود داشت، نیروهای اورژانس فرد را برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان هاشمی‌نژاد منتقل کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حال عمومی فرد مزبور مساعد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.