۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 768633

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است هم‌زمانی برخی وقایع احتمال مهندسی شدن مذاکرات وین را افزایش می‌دهد لذا دستگاه دیپلماسی باید هوشیارانه عمل کند.

احتمال مهندسی شدن مذاکرات وین

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا نوری قزلجه  با اشاره به هم زمانی برگزاری نشست شورای حکام با مذاکرات وین، گفت: احتمال مهندسی شدن گفتگوها برای احیاء برجام وجود دارد و ممکن است قصد داشته باشند ایران را در عمل انجام شده قرار دهند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه دیپلماسی و تصمیم گیرندگان در مذاکره باید با هوشیاری لازم با موضوع برخورد کنند، اظهار داشت: مذاکره کنندگان نباید بهانه ای دست آژانس یا کشورهای طرف مذاکره کننده بدهند ضمن اینکه همکاری های بین ایران و آژانس در چارچوب قانونی بوده و زمینه محکمی برای آن وجود دارد.

وی ادامه داد: بدخواهان جمهوری اسلامی همواره به دنبال بر هم زدن ساختارها و ایجاد مشکل در کشور هستند که مسئولان باید دقت لازم را در این برهه حساس داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سفر گروسی به ایران نشان می دهد کشور ما و مسئولان ذیربط با دقت و حساسیت لازم موضوعات را پیگیری می کنند و این علامت خوبی است.

انتهای پیام

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.