معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۷۱ هزار دانش‌آموز در سطح استان آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند که حدود هفت هزار نفر آنها (۵/۲ درصد) تحت حمایت کمیته امداد هستند.

۵.۲ درصد دانش آموزان یزدی زیر پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش افزود: کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از جمله اهداف مهم این نهاد است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند گفت: این رویداد ملی از بیستم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه رویکرد این نهاد در شور عاطفه‌ها دریافت کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه برای مشارکت نیکوکاران یزدی در رویداد ملی شور عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد در بخش فرهنگی گفت: سال گذشته دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان، برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد هزینه شد.

با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب"شور عاطفه‌ها" این نهاد نسبت به تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری و همچنین تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.