معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: پروژه های نیمه تمام معاونت راهداری در سطح استان ۶۸ مورد است که برای تکمیل آنها به ۲۵۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

۲۵۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام راهداری استان کرمان نیاز است

به گزارش قدس آنلاین، "احسان عراقی زاده" با اعلام این مطلب اظهار کرد: در استان کرمان تعداد  ۹۲ پروژه راهداری در حال اجراست که از این تعداد ۳۰ پروژه اولویت دار هستند.

وی ادامه داد: تعداد پروژه های اولویت دار اداره کل راهداری استان کرمان شامل ۱۱ پروژه نگهداری راه ها با اعتباری بالغ بر ۱۹۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که میزان مطالبات پیمانکاران در این بخش ۱۳۰ میلیارد تومان است.

این مسئول افزود: هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان در حوزه ابنیه فنی در حال اجرا و میزان مطالبات پیمانکاران در این بخش مبلغ ۱۵ میلیارد تومان و اعتبار موردنیاز برای اتمام این پروژه ها ۸۴ میلیارد تومان است.

عراقی زاده تعداد پروژه های اولویت دار اداره ایمنی و حریم راه را ۱۰ پروژه عنوان کرد و گفت:  این ۱۰ پرژه با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان در حال اجرا است که میزان مطالبات پیمانکاران در این بخش مبلغ ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه ها ۲۸ میلیارد تومان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان پروژه های نیمه تمام معاونت راهداری در سطح استان را ۶۸ پروژه عنوان کرد و افزود: پروژه های نیمه تمام نگهداری راه در سطح استان ۳۳ پروژه با مبلغ موردنیاز ۱۳۸ میلیارد تومان، پروژه های نیمه تمام نگهداری ابنیه فنی راه در سطح استان ۲۰ پروژه با مبلغ موردنیاز ۸۴ میلیارد تومان، پروژه های نیمه تمام ایمنی و حریم راه در سطح استان ۱۰ پروژه با مبلغ مورد نیاز ۲۴ میلیارد تومان، پروژه های نیمه تمام ماشین آلات در سطح استان پنج پروژه با مبلغ موردنیاز ۱۰ میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار این پروژه ها به نتیجه می رسد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.