رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد مهد هنرمندان و سینماگران انقلابی زیادی بوده و انتظار آن است از ظرفیت این کلانشهر مقدس برای تولید فیلم‌های فاخر استفاده شود که شورای شهر نیز آمادگی لازم را برای حمایت از ساخت آثار فاخر سینمایی با محوریت مشهد و امام مهربانی‌ها دارد.

شورای شهر مشهد از ساخت فیلم‌های انقلابی حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حسن موحدیان روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پشت سر گذاشتن روز سینما، افزود: هنر متعهد و انقلابی با زبان سینما می‌تواند نقش مهمی در تبیین گفتمان انقلاب‌ داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: حمایت، هدایت و نظارت از وظایف ذاتی شورای شهر است که باید نسبت به مردم و مدیریت جامع شهر به وظیفه خود عمل کنیم که در چهارچوب قانون در خدمت شهروندان هستیم.
موحدیان با اشاره به ابلاغ حکم شهردار مشهد در هفته گذشته، اضافه کرد: انتخاب شهردار جوان برخاسته از بیانیه گام دوم انقلاب است که امیدواریم وی در این مسوولیت موفق عمل کند.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص وضعیت کرونایی مشهد نیز گفت: در هفته جاری شرایط مشهد از رنگ قرمز به نارنجی تغییر کرده اما این به معنای عادی انگاری نیست و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است.
موحدیان افزود: با مشارکت شهرداری و دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد، زمینه واکسیناسیون خودروی در نمایشگاه بین‌المللی فراهم شد که اقدام مهمی برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون در این کلانشهر است و امیدواریم هرچه زودتر ویروس کرونا مهار شود.
۲۱ شهریورماه روز سینما نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.