سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود پیروزی پنج گله شاگردانش برابر سلتاویگو از برخی وجوه بازی آنها در این بازی خانگی ناراضی بود.

آنچلوتی: مشکل رئال مادرید نبود از خودگذشتگی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته چهارم لالیگا، مصاف سخت خانگی با تیم سلتاویگو را در یک بازی با دو نیمه متفاوت، ۵ بر ۲ برد و صدرنشین شد. در این بازی که اولین بازگشت کهکشانی‌ها به استادیوم اصلی‌شان سانتیاگو برنابئو پس از آغاز عملیات مرمت ورزشگاه بود، مردان کارلو آنچلوتی نیمه اول را با نتیجه ۲ بر یک باختند اما با ۴ گلی که در نیمه دوم زدند، ۳ امتیاز بازی را از آن خود کردند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی به خبرنگاران گفت: شب خوبی بود، تقریباً همه چیز خوب پیش رفت. البته بازی‌مان بی‌عیب نبود اما بیش از همه من از حمایت و کمک هواداران خوشحالم. دو بار توپ را از دست دادیم که به خاطرش کلی به زحمت افتادیم. با این وجود پتانسیل فوق‌العاده بازیکنان هجومی‌مان آن را جبران کرد. اشتباهات تدافعی؟ خب مسلم است که تیم ما هنوز باید پیشرفت کند چون ما با این اشتباهات بازی را برای خودمان سخت می‌کنیم. امشب واکنشی که به این اشتباهات داشتیم منجر شد بازی را ببریم اما در بازی‌های بعدی دیگر نباید چنین توپ‌هایی را تقدیم حریف کنیم. مشکل رئال مادرید پایین بودن کیفیت بازی‌اش نیست بلکه نبود از خودگذشتگی است و در نیمه دوم ما تا حدی شاهدش بودیم.

کارلتو در ادامه درباره قدرت خط حمله تیمش گفت: باید از داشتن چنین بازیکنان لذت ببریم. ادن ازار اگرچه در این بازی گل نزد اما بسیار خوب کار کرد و کارهای ترکیبی خوبی با کریم بنزما انجام داد.  

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره تشویق شدن لوکا مودریچ از سوی هواداران هم اظهار داشت: او یک بازی استثنایی را به نمایش گذاشت، با اینکه کمی هم خسته بود. ما برای بازی چهارشنبه (در خانه اینتر در هفته اول لیگ قهرمانان) به او نیاز داریم و به همین دلیل تعویضش کردم. بعضی از بازیکنان ما خسته هستند و انرژی همیشه را نداشتند.

ثبت اولین گل ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی جدید رئال مادرید با پیراهن این تیم هم آخرین موضوعی‌ بود که آنچلوتی درباره‌اش صحبت کرد. او در تمجید از بازیکن ۱۸ ساله تیمش گفت: او بازیکن بااستعدادی است اما هنوز نیاز دارد که با سایر بازیکنان تیم هماهنگ شود. به نظر من اما او برای تیم ما بازیکن فوق‌العاده‌ای می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.