۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 768763

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱، جردن باروز و جیدن کاکس در اوزان غیر المپیکی ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم ملی‌پوش شدند.

باروز و کاکس دوباره ملی‌پوش کُشتی آمریکا شدند

به گزارش قدس آنلاین، با فراخوان فدراسیون کشتی آمریکا، مدال‌آوران کشتی آزاد این کشور در بازی‌های المپیک در صورت تمایل بدون انتخابی راهی مسابقات جهانی خواهند شد.

با توجه به تصمیم اخیر گیبل اسیتوسون برای حضور در کشتی کج، با ابراز تمایل ۴ مدال‌آور دیگر المپیکی این کشور برای حضور در جهانی نروژ، طی روزهای گذشته مسابقه انتخابی کشتی آزاد آمریکا در ۶ وزن به انجام رسید. مسابقه فینال دو برد از سه مسابقه در نظر گرفته شده بود

به این ترتیب در وزن ۶۱ کیلوگرم دیتون فیکس ملی‌پوش شد. یانی دیاکومهالیس در مبارزه‌ای که به کشتی سوم کشیده شد، به دوبنده وزن ۶۵ کیلوگرم آمریکا در نروژ رسید. جیمز گرین با دو پیروزی مقابل رایان دیکن ملی پوش ۷۰ کیلوگرم شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، درحالیکه جردن باروز با معاف شدن کایل داک از حضور در انتخابی ۷۴ کیلوگرم به واسطه کسب مدال برنز المپیک، تنها در وزن بالاتر شانس ملی‌پوش شدن داشت، کشتی اول فینال را ۱۰ بر ۵ از سد درینکر برد. او با زیرکی و تجربه درحالیکه در آستانه ضربه شدن بود، با زیردوخم خودش را نجات داد و در نهایت حریف جوانش را شکست داد. او در کشتی دوم هم به پیروزی رسید و لنگان لنگان و با مصدومیت سالن را ترک کرد اما برای دهمین بار ملی‌پوش ۷۹ کیلوگرم امریکا شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم جیدن کاکس که به خاطر دیر رسیدن به سالن وزن کشی، حضور در المپیک را در وزن ۹۷ کیلوگرم از دست داده بود کالین مور را دو بار در فینال شکست داد تا راهی جهانی نروژ شود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز در غیاب استیوسون، قهرمان المپیک آمریکایی‌ها، این نیک دیاکوفسکی بود که با برتری مقابل میسون پاریس ملی‌پوش سنگین وزن این کشور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.