معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی، شهریار ملک سخن را برند گردشگری فرهنگی آذربایجان عنوان کرد.

«شهریار» برند گردشگری فرهنگی آذربایجان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بایرام‌زاده اظهار داشت: آذربایجان دارای ظرفیت‌های ارزشمند فرهنگی و تاریخی بی‌شماری است که همواره مورد توجه اصحاب فرهنگ قرار دارد، آثار شهریار ملک سخن از جمله گنجینه‌های ارزشمند ادبیات آذربایجان و ایران است که به‌ واقع برند گردشگری فرهنگی آذربایجان محسوب می‌شود.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: با توجه به اینکه مقبره‌الشعرا، آرامگاه ۴۰۰ شاعر و ادیب آذربایجان است همچنین شهریار ایران را در آغوش خود جای‌داده، از جمله مهم‌ترین اماکن فرهنگی بشمار می‌رود که سالانه دوستداران ادبیات را گرده‌ام می‌آورد و به‌عنوان یکی از اماکن اصلی موردنظر گردشگران شناخته‌ شده است.

او ادامه داد: اداره‌کل میراث فرهنگی استان در تلاش است تا با معرفی جامع و گسترده ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی گام‌های مؤثری در توسعه این بخش مهم از گردشگری استان بردارد، از این‌رو مقبره‌الشعرا و آثار ارزشمند استاد شهریار یکی از مهم‌ترین آثاری است که می‌بایست با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بایرام‌زاده بیان داشت: با پخش سریال استاد شهریار  این تجربه خوب را به دست آوردیم که با معرفی مؤثر شاهد رونق این بخش از گردشگری خواهیم بود، از این‌رو این اداره‌کل تقویت ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی استان و در رأس آن معرفی آثار استاد شهریار را در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.