مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به آغاز اجرای پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان استان با عنوان شورعاطفه‌ها گفت: امسال نیز بدلیل شیوع ویروس کرونا بخش زیادی از کمک های این جشن بصورت الکترونیکی جمع‌آوری می‌شود.

امسال شور عاطفه‌ها الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،   سیدعلی موسوی‌جم اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف جمع آوری کمک و تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند توسط این نهاد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه امسال نیز با عنوان شور عاطفه ها از ۲۰ شهریور آغاز شده و تا ۱۱ مهر ادامه دارد، گفت: امسال نیز همانند سال گذشته و با توجه به شیوع کرونا در هرشهرستان تنها یک پایگاه دایر شده و بیشتر تاکید بر جمع آوری کمک‌ها به روش‌های نوین و الکترونیکی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری استان نیز آماده دریافت کمک های مردمی در جشن عاطفه ها است، افزود: برنامه اصلی شور عاطفه‌های امسال در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ در محل پایگاه های نمادین این برنامه در میادین اصلی شهرها و در روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: درسال جاری با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر درنظام آموزشی و آموزش از راه دور و غیر حضوری و همچنین شرایط اقتصادی و تورم و افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه و به ویژه مددجویان ایجاد یک حرکت جهادی احسان و نیکوکاری نیاز است.

موسوی جم یادآور شد: خیران می توانند از طریق روشهای غیرحضوری مانند شماره گیری کد   #۰۸۷*۸۸۷۷*  و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا  و در این کار خیر مشارکت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیران مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید شامل کمک هزینه تحصیلی و ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری تامین شود و هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نماند.

جشن عاطفه های امسال روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری ۲۴، ۲۵  و ۲۶  شهریور همزمان با سراسر کشور در میادین اصلی شهرها و مصلاهای برپایی نماز جمعه استان کردستان برگزار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.