مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اجرای طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار خبر داد.

اجرای طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم محمدی گفت: این طرح با راه‌اندازی غرفه‌های شهروندی با محوریت تعویض کتاب کهنه با نوشت‌افزار و با ایجاد غرف در نقاط مختلف سطح شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: این سازمان طرح مبادله کتاب کهنه و کاغذ باطله با نوشت‌افزار را در راستای منشور مدیریتی و شهروندی شهرداری تبریز با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر راه‌اندازی کرده است.

وی اظهار کرد: در راستای تامین نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان، سازمان میادین با اجرای طرح‌های شهروندمحور و کمک به اقشار آسیب‌پذیر، برای دومین سال متوالی این طرح را در شهر تبریز اجرا می‌کند.

محمدی توجه به مسائل زیست محیطی و توسعه فرهنگ شهروندی را یکی از اهداف بلندمدت این سازمان عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح علاوه بر تامین نوشت‌افزار موردنیاز دانش‌آموزان، در بحث آموزش شهروندی و فرهنگی نیز شهرداری تبریز پیشگام توسعه فرهنگی و محیط زیست باشد.

وی افزود: همه نوشت‌افزارها در این غرف زیر قیمت بازار و با کیفیت عالی عرضه می‌شود.

 این طرح از تاریخ ۱۷ شهریور آغاز شده و به مدت یک‌ماه در قالب چند غرفه در سطح شهر اجرا می‌شود و شهروندان با تحویل کتاب کهنه می‌توانند علاوه بر تامین نوشت‌افزار، در حفاظت و صیانت از محیط زیست مشارکت داشته باشند.

آدرس غرفه‌های این طرح در تبریز به شرح زیر است:

غرفه شماره (۱): میدان نماز _ راسته کوچه

غرفه شماره (۲): شهرک فجر _ اول بازارچه فجر

غرفه شماره (۳): شهرک باغمیشه _ میدان ارغوان  _ جنب خانه سلامت

غرفه شماره (۴): شهرک ارم _ میدان انقلاب _  جنب بازارچه سازمان میادین

غرفه شماره (۵): نصف‌راه زیر پل روگذر_ جنب ایستگاه اتوبوس‌

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.