معاون بازآفرینی شهری ومسکن راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بر اساس اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر تحت هر یک از عنوان‌های حقوقی غیرمعتبر و ممنوع است و براساس مقررات پی‌گرد قانونی دارد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمود دستغیبی افزود: بر اساس این اطلاعیه واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پی‌گرد قانونی دارد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

دستغیبی تاکید کرد: ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری فاقد هر گونه ارزش و خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار می‌شود.

وی گفت: همچنین در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آنها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

دستغیبی ادامه داد: برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۱۴هزار و ۸۳۶ نفر در استان بوشهر در طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام کردند که از این شمار سه هزار و ۴۵۶ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند که از این شمار  یکهزار و ۱۲۳ نفر تائید نهایی شده‌اند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: از این تعداد یکهزار و ۱۰ نفر افتتاح حساب و ۷۷۰ نفر واریز وجه کرده‌اند.

دستغیبی یادآور شد: تاکنون پنج هزار و ۵۲۹ واحد زمین برای پروژه اقدام مسکن ملی تامین شده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر پروژه‌های اقدام ملی مسکن در شهرهای برازجان، خورموج، دیر، بنک و دیلم آغاز شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.