رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با بستری شدن ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه‌ روز گذشته در بیمارستان واسعی سبزوار وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا همچنان فوق حاد و بحرانی است.

وضعیت سبزوار ازنظر شیوع کرونا فوق حاد و بحرانی است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علیرضا مسلم  در بازدید از یک مرکز درمانی سبزوار  افزود: روز گذشته ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی این شهر بستری شدند که بیشترین تعداد بیماران بستری شده طی دو هفته گذشته بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون علاوه بر بیماران مبتلا به کرونا که در مرحله درمان سرپایی قرار دارند ۱۵۲ بیمار کرونایی دیگر در بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شیب نزولی بیماران کرونایی بستری شده در سبزوار نسبت به سایر شهرستانهای استان روند کاهشی کمتری داشته است.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و شهروندان به میزان بسیار کاهش یافته که این عادی انگاری زنگ خطری برای افزایش بیماری محسوب می شود.

دکتر مسلم ادامه داد: درخواست ما از شهروندان، تداوم اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، شرکت نکردن در دورهمی ها و خودداری از سفرهای غیر ضروری در تعطیلات تابستانی است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.